frenzz

Friday, February 5, 2010

~TeNtANg AkU DaN TeMan~

salam sahabat...


boring tul duk kat umah...asyik duk depan komputer jer....
tulaa dulu time sekolah,asyik pkir bla la aku nak tamat sekolah....n then bnda dah jadi..laen plop jadinya..he9..lawak tol...

teringat lop zaman sekolah.. apa yg seronoknyew ?? hurm kawan 2 yg unik...
dulu aku laen...dri seorang yg x pndai bergaul ...dah berubah mnjadi seorang yg periang...urmm yea ker...he9...

sjak form 1, aku duk hostel....smpaila f5...
masa f1 dulu sedih la jgak....aku still remember masa hri pertama duk asrama aku nangis lum toilet....coz rndu kat kwn kwn sekolah lama..he9..mklumlah bru jer nak serasi dgn kwn bru ,tak smpai 2 bulan aku pndah...sebab2la aku sedih...
yg lawaknyew bukan rndu kat family but rndu kat kawan...hak9..gila tol

naek f4..aku ada kwn lelaki 8org jer coz yg lain pndah n x dpt duk ostel dahh....
mjurlaa kwan baek aku ada lg...
kwn aku semuanya unik...sehinggakan aku pom x thu nak describe camna kat korang...
naek f5 kitaorang jadi senior ar kat ostel oor...
hurmm aku still ingat masa kat sekolah, time aku nak kena pukul kat bdak samseng mana ntah..
mklumlah pengawas rmai laa x puas hti...nie pun angkara sportchek(camna ntah nak eja)...yg aku x leh lpa ,satu jer masa bdak 2 ckp "aku tunggu mu kat paGAR SEKOLAH"
aku pelagi terus ar kecut perut.....mujur ada sahabat 2 yg setia laa katakan...
aku dgn mka berwaspada terus jer jln naek bas...tp bdk 2 takdew pom... coz dah kna panggil kat cikgu...2 la ugut lagi orang...

kat asrama lop...aku jd exco kebajikan....urmmm koya doktor lop...he9
aku baek jer dgn smua org..sporting la jgak aku niee...peramah pun ada...little bit sopan ar kot...blurr 2 bkan aku ar...he9..n one more buli budak budak bkan jenis aku ar..
best gla zaman sekolah..
kalaulah aku jmpa mngkuk aLLADIN aku akan mintak degan jin 2 utk balik zaman sekolah...he9..khurafat toll

tu dulu,tapi skunk aku sunyi tanpa kawan kawan yg unik oor...
aku harap prkenalan kitaorng takkan pergi dibawa masa camtu jer...
sekali berkawan slamanya ktaorng akan berkawan...muah...

No comments: